75 jaar Albertkanaal

Locatie: Brug Vroenhoven
Opdrachtgever: NV De Scheepvaart

In opdracht van nv De Scheepvaart was Conrad Consulting bij deze opdracht verantwoordelijk voor het realiseren van de interne en externe communicatie, maar ook de productie van de communicatiemiddelen voor datzelfde overheidsbedrijf. Hierbij waren de doelstellingen de volgende: ­ Het versterken van het imago van het imago van nv De Scheepvaart als efficiënt en klantvriendelijk overheidsbedrijf; ­ De verhoging van het transport via de binnenvaart; ­ Het versterken van de verschillende functies van de kanalen bij haar verschillende doelgroepen; ­ Het versterken van de verschillende functies van de kanalen bij haar verschillende doelgroepen; ­ De promotie voor de binnenvaart.

Interne communicatie

­

  • Interne informatie-en communicatiekanalen
  • Intranet
  • Kennis- en informatiedoorstroming
  • Personeelsblad ‘Sleeptouw'
  • Begeleiding personeelsleden
  • Ondersteuning personeelsinitiatieven
  • Klantgerichtheid interne communicatoren
Externe communicatie

­

  • Publicatie van persberichten
  • Persevenementen
  • Perscontacten
  • Beelddatabank actueel houden
  • Corporate communicatie
  • Huisstijl
  • Website
  • Organisatie van een deelname aan beurzen en evenementen
  • Communicatie-instrumenten voor specifieke doelgroepen
  • Advertenties
  • Deelname aan overlegfora
  • Informatie- en klachtenbeleid
  • Beheerder NV De Scheepvaart viert het 75-jarig bestaan van het Albertkanaal met een boek, een symposium en een rondreizende tentoonstelling.*

Voorbije drie evenementen:

VIPSCHOOL-2024

Flipping The Hourglass

Ceremonie voor de Officiële Meesterschapswedstrijden 2024