Wie we zijn

Conrad Consulting is een team van 8 evenementenmensen: stuk voor stuk gedreven met een passie voor het organiseren van onvergetelijke momenten.

Ieder van ons heeft een eigen specialiteit, achtergrond en specifieke ervaring. Samen zorgen we dat iedere vraag wordt omgezet tot een pasklaar antwoord. En hiervoor werken we samen als hecht team. Door onze krachten te bundelen leren we van elkaar. Klanten hebben 1 contactpersoon, maar wij pakken alle projecten als team aan. We zijn allemaal helemaal anders, maar 1 ding hebben we gemeenschappelijk: het organiseren van evenementen is onze passie.

Aangenaam kennismaken:

Contact the Conrad-team

op ons algemeen mailadres:

Koenraad Vanhove

Afgevaardigd Bestuurder - Vennoot

Stefan Deckers

Afgevaardigd bestuurder - Vennoot

Ruth Kelchtermans

Office manager

Xavier de Graaf

Event manager - Preventieadviseur

Stijn Paredis

Event Manager - Preventieadviseur

Hanne Beullens

Grafisch vormgever

Waddah Dwidary

Logistiek medewerker

Hans Leus

Logistiek medewerker

“Altijd fijn samenwerken met een geoliede machine zoals die van jullie!“

Dieter Clerinx

Event coordinator - City of Sint-Truiden

“Bij deze wil ik jullie persoonlijk hartelijk danken voor het fantastische personeelsfeest dat ZNA op 4 maart dankzij jullie aan onze collega's heeft kunnen aanbieden. Het programma werd alom gesmaakt, de muziek was tof, er was een goede ambiance en voor de innerlijke mens was ook alles meer dan in orde. De ondersteuning bij de gehele voorbereiding was gewoon PERFECT.“

Renée Willems

Manager Communication / Spokesperson - ZNA

“Op donderdag 24 mei 2018 zakte zo’n 200 gemeentesecretarissen en burgemeesters uit heel Vlaanderen af naar de hoofdstad van Haspengouw. Sint-Truiden bleek een ideale setting voor het jaarlijkse congres.“

Koen Vertongen

ECG Congress

“Bedankt voor een vlotte, degelijke en fijne samenwerking tijdens de organisatie van de conferentie die onze instelling in Brussel organiseerde van 23 tot en met 26 maart. Meer dan 500 internationale experten namen aan deze conferentie deel. Naast de hoofdconferentie werden ook besloten vergaderingen en een reeks social events georganiseerd. We konden op elk ogenblik rekenen op het team van Conrad Consulting, dat zowel vóór als tijdens de conferentie snel inspeelde op onze wensen en behoeften.“

Philippe Lalieux

Long-term Management Director - NIRAS

“Het was een plezier om met Conrad Consulting samen te werken. Ze doen wat ze beloven, denken aan alles, houden zich aan deadlines en nemen alle last van je schouders. Wij werden volledig ontzorgd en konden ons concentreren op de interne organisatie. Wij mochten rekenen op een fijne samenwerking en een vlotte communicatie!“

Paulien Souveryns

Communications officer - LRM

“De samenwerking is altijd heel vlot verlopen, de welwillendheid en de krachtige ideeën van uw medewerkers getuigen van een groot inlevingsvermogen. Wij hopen in de toekomst op de zelfde correcte en enthousiaste wijze aan nieuwe projecten te kunnen werken.“

Jeanine Vandormael

Head of Communications ONS group

“Wij willen jou en je team hierbij graag bedanken voor de uitstekende organisatie van zowel de academische zitting, de officiële inhuldiging in het bijzijn van onze CEO en Minister-president Bourgeois als de familiedag. Deze evenementen die onze werkzaamheden niet mochten verstoren, vereisten heel wat organisatie, opvolging en creativiteit. Op alle vlakken hebben jullie dit met glans volbracht.“

Carine Frederix

HR Manager - Atlas Copco

“Statiegeld werkt. En het kan ook hier werken. Het politieke debat rond statiegeld is op kruissnelheid. Limburg.net wil alle betrokken actoren samenbrengen en het debat gefundeerd voeren.“

Leon Maas

Limburg.net

“Conrad Consulting vervulde keer op keer (op soms heel korte termijn) onze wensen. Jullie team stond ons iedere keer bij met goede raad en leverde telkens stipt werk af. Alles gebeurde daarenboven met een glimlach, wat de samenwerking nog veel fijner maakte.“

Jo Lieben

Communication officer - Wegen en Verkeer Limburg

“We willen u danken voor de vlotte, aangename en professionele samenwerking in de voorbereiding naar en tijdens onze Jaarvergadering. Uit de talrijke positieve reacties de avond zelf en de felicitaties achteraf blijkt dat het weer een geslaagde activiteit was.“

Jos Stalmans

Managing director - VKW Limburg